Przejdź do głównej zawartości

karnawałowo, ;-)

cześć dziewczyny , post jest przygotowany już od jakiegoś czasu, ale tak naprawdę dopiero teraz znalazłam moment żeby go dla was udostępnić. dzisiaj przychodzę do was z propozycją stylizacji na imprezę okolicznościową. cały ten dzień imprezy karnawałowej był dla mnie jak na wariackich papierach szkoła, później po drodze makijaż i 'szybkie' poprawki przed samą imprezą. jestem roztrzepana, ale z natury mam tak, że zawsze muszę mieć wszystko poukładane tak jak chcę. nienawidzę się spieszyć bo wtedy automatycznie nie wiem za co się zabrać i wszystko pali mi się w rękach, a wtedy jak wiadomo już pojawiają się nerwy i nie jest tak pięknie i kolorowo - typowa kobieta ! makijaż wykonała mi WildroseArtPhotography, więc jeżeli któraś z was jest z woj.kuj-pom to serdecznie polecam, kobieta z mega talentem namierzona przeze mnie za pomocą facebook'a :) makijaż trzymał mi się całą noc bez żadnych poprawek! Ciało potraktowałam samoopalaczem, przez co zrezygnowałam z rajstop bo nienawidzę ich zakładać. swoją sukienkę upolowałam w Mohito i jak dla mnie jest strzałem w dziesiątkę, ponieważ jestem więcej niż pewna, że jeszcze uda mi się ją wykorzystać na wielu imprezach. spisała się w 100%, a co więcej ja w tym kolorze czuje się rewelacyjnie.
A teraz trochę prywaty, zostawiam dla was zdjęcia. Buziaki!



sukienka - mohito
szpilki -allegro
kopertówka - allegro
dodatki - sinsay 





Komentarze

  1. Oj kiecka genialna i twój facet jakie ciacho :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądacie genialnie! Oboje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki samoopalacz ? tylko na nogi czy całe ciało ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=48306 dla mnie świetny :) całe ciało, polecam jeszcze balsam brakująco modelujący z ziaji z serii multi modeling :))))

      Usuń
  4. Wyglądasz jak milion dolarów! Piękna z Was para :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka i makijaż!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oboje wyglądacie super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Conheci mais sobre o tema . Obrigado e parabéns por nos mostrar mais a respeito disso.

    OdpowiedzUsuń
  8. This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me.
    Appreciate it!

    OdpowiedzUsuń
  9. Attractive section of content. I just stumbled upon your website and in accession capital to
    assert that I get actually enjoyed account your blog posts.
    Anyway I'll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently fast.

    OdpowiedzUsuń
  10. I think the admin of this website is in fact working hard in support of his
    site, because here every stuff is quality based stuff.

    OdpowiedzUsuń
  11. I do not even know how I ended up here, but I thought this post was great.
    I do not know who you are but certainly you're going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for one's marvelous posting! I definitely enjoyed reading it,
    you might be a great author.I will make certain to bookmark your
    blog and may come back in the foreseeable future. I want to encourage that you continue
    your great writing, have a nice afternoon!

    OdpowiedzUsuń
  13. I do not even know how I ended up here, but I thought this post
    was good. I do not know who you are but definitely you're going to a famous blogger if you aren't already ;) Cheers!

    OdpowiedzUsuń
  14. I don't know if it's just me or if everyone else
    encountering issues with your website. It appears as if some of the text on your posts are running off the screen. Can someone else please comment and let me know if this is happening to them as well?

    This might be a problem with my web browser because I've had this happen before.
    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  15. 42 year old Crop Producers Kevin from Courtenay, has hobbies
    including beachcombing, Agen Ceme and yoyo.
    Last month just made a vacation in Uvs Nuur Basin.

    OdpowiedzUsuń
  16. He left behind the prayer rug so that anyone clever enough would see the pattern and
    escape. Usually a security code is used to open these kinds of locks.
    In certain emergency situations, the availability of an expert locksmith in Delta
    BC is really helpful for the users.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

wszystkie komentarze, które będą wulgarne czy obraźliwe zostaną automatycznie usunięte.

Popularne posty z tego bloga

*-*

cześć kobietki :-) niewątpliwe jest to, że aktualnie u was trwa szał świąteczny > tak, tak > typowe! sprzątanie, robienie świątecznych już zakupów, a przy okazji poszukiwanie tej idealnej sukienki sylwestrowo/karnawałowej. Ja znalazłam ! Obydwie sukienki są wyzywające z pazurem. Pierwsza to świecąca, połyskująca, mała, czarna z odkrytymi plecami w której niewątpliwie rzucimy się w oczy. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam sukienki z wycięciami, talia, odkryte plecy - to jest to! Uważam, że takie wykończenia sukienek są niezwykle ciekawe i zawsze zwracają uwagę. Jak zawsze zakupy zrobiłam przez internet. Sukienka w kolorze khaki. To był ciężki wybór ponieważ nigdy nie lubiłam tego typu kolorów, teraz wiem, że był to mój błąd. Sukienka jest obłędna, pięknie podkreśla kształty, a w połączeniu z czerwonymi ustami 'robi robotę' jak to mawia moja Lenka!   Miłego weekendu! Buziaki!



www.shein.com
hej!  zaczynam post od mojego ulubionego utworu w remixie :-) klik. jak dla mnie czad ! jak wam minęły święta? ja swoje spędziłam w nowym domu, bez zwątpienia były to moje najlepsze jak dotychczas.. ciepłe, rodzinne.. za oknem wiosna, dlatego też przydałoby się wymienić garderobę na letnią, znalazłam kilka rzeczy dla siebie, bez wątpienia zainwestuję w nowe, jasne jeansy. lubię klasyczne rzeczy, a takie spodnie w połączeniu z dodatkami i fajnym topem zawsze wyglądają ciekawie., krótkie topy i kombinezony, których nigdy dość w mojej szafie!

1. klik 2. klik 3. klik 

1. klik. 2. klik. a wy na co nastawiacie się jeżeli chodzi o wiosenne zakupy!?
zapraszam was również na mojego instagrama  .
Buziaki!