Przejdź do głównej zawartości

*kombinezony*

Uwielbiam się bawić, bez wątpienia wypad na tańce jest nieodłącznym elementem mojego życia :) nie potrzebuję niczego, muzyka i ja i jestem w raju ! dzisiaj przygotowałam dla was 'mini' stylizacje, które przeważnie wybieram kiedy wychodzę ze znajomymi ! Cenie sobie przede wszystkim wygodę, poczucie komfortu, dlatego też kombinezon jest świetną opcją na imprezy! Czuję się przede wszystkim swobodnie i nie muszę kontrolować tego (tak jak w przypadku sukienki) czy czasami mi się nie podwinie tu i ówdzie podczas chociażby plonsów na parkiecie. Nie ukrywajmy, że tego typu rozwiązanie stało się realną konkurencją dla sukienek. Kombinezony potrafią być równie urocze i kobiece jak sukienka, a przy tym zdecydowanie bardziej wygodniejsze, nie mniej jednak nie każda z nas dobrze się czuje w tego typu odzieży. W mojej garderobie goszczą te typowo casual'owe jak i te eleganckie! Dzisiaj pokaże moje ulubione, które najczęściej zestawiam ze szpilkami ! Mam nadzieję, że któryś z nich przypadnie wam do gustu!
Buziaki!


ps przepraszam za te nieciekawe tła, ale nie przywiązywałam do tego wagi podczas robienia zdjęć :P:) obiecuję poprawę!

Komentarze

  1. Uwielbiam kombinezony :) W każdym z nich wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Środkowy cudny!!!! Wyglądasz przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the 2nd one!

    I'm following you on Google +

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przepięknie w każdym z nich ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. W środkowym wyglądasz nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie genialne, ale w tym środkowym wyglądasz zabójczo! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwróciłam uwagę na te kombinezony już na instagramie, świetne są :) Muszę sobie na wiosnę też jakiś sprawić.
    -Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  8. Olka jak zwykle prześliczna i jaka zmiana<3,:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kombinezony<3

    ________________________
    Zapraszam do siebie:
    dashiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I'm very happy to discover this great site. I wanted to thank you for ones time due to this wonderful read!!
    I definitely appreciated every part of it and I have you book-marked to check out new information in your web site.


    Also visit my site - interactive business information systems inc

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

wszystkie komentarze, które będą wulgarne czy obraźliwe zostaną automatycznie usunięte.

Popularne posty z tego bloga

*-*

cześć kobietki :-) niewątpliwe jest to, że aktualnie u was trwa szał świąteczny > tak, tak > typowe! sprzątanie, robienie świątecznych już zakupów, a przy okazji poszukiwanie tej idealnej sukienki sylwestrowo/karnawałowej. Ja znalazłam ! Obydwie sukienki są wyzywające z pazurem. Pierwsza to świecąca, połyskująca, mała, czarna z odkrytymi plecami w której niewątpliwie rzucimy się w oczy. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam sukienki z wycięciami, talia, odkryte plecy - to jest to! Uważam, że takie wykończenia sukienek są niezwykle ciekawe i zawsze zwracają uwagę. Jak zawsze zakupy zrobiłam przez internet. Sukienka w kolorze khaki. To był ciężki wybór ponieważ nigdy nie lubiłam tego typu kolorów, teraz wiem, że był to mój błąd. Sukienka jest obłędna, pięknie podkreśla kształty, a w połączeniu z czerwonymi ustami 'robi robotę' jak to mawia moja Lenka!   Miłego weekendu! Buziaki!



www.shein.com

karnawałowo, ;-)

cześć dziewczyny , post jest przygotowany już od jakiegoś czasu, ale tak naprawdę dopiero teraz znalazłam moment żeby go dla was udostępnić. dzisiaj przychodzę do was z propozycją stylizacji na imprezę okolicznościową. cały ten dzień imprezy karnawałowej był dla mnie jak na wariackich papierach szkoła, później po drodze makijaż i 'szybkie' poprawki przed samą imprezą. jestem roztrzepana, ale z natury mam tak, że zawsze muszę mieć wszystko poukładane tak jak chcę. nienawidzę się spieszyć bo wtedy automatycznie nie wiem za co się zabrać i wszystko pali mi się w rękach, a wtedy jak wiadomo już pojawiają się nerwy i nie jest tak pięknie i kolorowo - typowa kobieta ! makijaż wykonała mi WildroseArtPhotography, więc jeżeli któraś z was jest z woj.kuj-pom to serdecznie polecam, kobieta z mega talentem namierzona przeze mnie za pomocą facebook'a :) makijaż trzymał mi się całą noc bez żadnych poprawek! Ciało potraktowałam samoopalaczem, przez co zrezygnowałam z rajstop bo nienawidz…
hej!  zaczynam post od mojego ulubionego utworu w remixie :-) klik. jak dla mnie czad ! jak wam minęły święta? ja swoje spędziłam w nowym domu, bez zwątpienia były to moje najlepsze jak dotychczas.. ciepłe, rodzinne.. za oknem wiosna, dlatego też przydałoby się wymienić garderobę na letnią, znalazłam kilka rzeczy dla siebie, bez wątpienia zainwestuję w nowe, jasne jeansy. lubię klasyczne rzeczy, a takie spodnie w połączeniu z dodatkami i fajnym topem zawsze wyglądają ciekawie., krótkie topy i kombinezony, których nigdy dość w mojej szafie!

1. klik 2. klik 3. klik 

1. klik. 2. klik. a wy na co nastawiacie się jeżeli chodzi o wiosenne zakupy!?
zapraszam was również na mojego instagrama  .
Buziaki!