Przejdź do głównej zawartości

sinsay'love!

cześć gwiazdy ! dzisiaj szaro, buro i ponuro, a co za tym idzie humor jakiś taki nieciekawy i trzeba było sobie go troszkę poprawić. jak już wspominałam, albo i nie - nienawidzę jesieni i zimy. nie wiem czym to jest spowodowane.. może tym, że urodziłam się w sierpniu i zdecydowanie bardziej lubię opalać dupsko na słońcu, niż jeździć na łyżwach ubrana w mln swetrów :P ? bądź co bądź modlę się, aby tej zimy pogoda była znośna i nie dawała się we znaki., dzisiaj miałam zjazd w szkole, dużo nowych twarzy, całkiem fajna atmosfera > a po zajęciach to co kobiety lubią najbardziej czyli wskoczyłam z kumpelą do galerii coś zjeść i nie byłabym sobą, gdybym z czymś nie wyszła.. kobieta.. jak to mówią statystyki zakupy sprawiają, że u kobiet redukuje się uczucie stresu i wzmacnia się damskie serce, więc ciężko sobie ich oszczędzić.. Sinsay to średnio mój sklep, ale jak zobaczyłam te % to grzechem byłoby nie skorzystać :P !

bluza > 69,99zł > 49,99zł
t-shirt > 19,99zł > 9,99zł
skarpetki > 19,99zł > 9,99zł
naszyjniki > 19,99zł > 9,99zł

takie zakupy to ja mogę robić nie powiem, że nie! Sinsay w sprzedaży ma świetną biżuterię na którą tak naprawdę dopiero dzisiaj zwróciłam uwagę i mimo tego, że każda z nas znajdzie coś dla siebie to i ceny są bardzo przystępne. Także warto! Wracając wstąpiłyśmy do Rossmanna musiałam kupić chusteczki zapobiegające farbowaniu sprawdzają się rewelacyjnie chociażby podczas prania czarno-białych rzeczy. Wystarczy jedna, dwie chusteczki i rzeczy nie dość, że zachowują swój pierwotny kolor to do tego są czyściutkie! Kupiłam je z polecenia E. i rzeczywiście dają radę!
No cóż.. to by było na tyle wypocin. Teraz zabieram się za szukanie literatury bo na kolejny zjazd musimy w grupie przygotować prezentacje, a u tego wykładowcy to nie lada wyczyn ;-) forma prezentacji podobna do licencjatu. 
Jutro wybory, a że siedzę w komisji to po 4 będzie trzeba przerwać piękny sen i stanąć w gotowości!

Życzę wam przyjemnego weekendu! 
xxx

Komentarze

  1. Używałam tych chuspeczek do prania jak mieszkałam w Polsce. Wprost Genialne zwłaszcza do mojej czarno-białej pościeli ;) Białe jest białe a czarne jest czarne ;) Niestety teraz mam nielada wyzwanie i szukam ich zamiennika tym bardziej, że kończy się mi zapas z Polski/


    Pozdrawiam
    http://msmagg92.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja akurat bardzo lubie sinsay i zawsze znajde cos tam dla siebie a tobie udalo sie trafić na niezle pewełki i to na przecenie pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ciuszki, uwielbiam zakupy w Sinsay :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam zakupy Sinsay<3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

wszystkie komentarze, które będą wulgarne czy obraźliwe zostaną automatycznie usunięte.

Popularne posty z tego bloga

*-*

cześć kobietki :-) niewątpliwe jest to, że aktualnie u was trwa szał świąteczny > tak, tak > typowe! sprzątanie, robienie świątecznych już zakupów, a przy okazji poszukiwanie tej idealnej sukienki sylwestrowo/karnawałowej. Ja znalazłam ! Obydwie sukienki są wyzywające z pazurem. Pierwsza to świecąca, połyskująca, mała, czarna z odkrytymi plecami w której niewątpliwie rzucimy się w oczy. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam sukienki z wycięciami, talia, odkryte plecy - to jest to! Uważam, że takie wykończenia sukienek są niezwykle ciekawe i zawsze zwracają uwagę. Jak zawsze zakupy zrobiłam przez internet. Sukienka w kolorze khaki. To był ciężki wybór ponieważ nigdy nie lubiłam tego typu kolorów, teraz wiem, że był to mój błąd. Sukienka jest obłędna, pięknie podkreśla kształty, a w połączeniu z czerwonymi ustami 'robi robotę' jak to mawia moja Lenka!   Miłego weekendu! Buziaki!



www.shein.com

karnawałowo, ;-)

cześć dziewczyny , post jest przygotowany już od jakiegoś czasu, ale tak naprawdę dopiero teraz znalazłam moment żeby go dla was udostępnić. dzisiaj przychodzę do was z propozycją stylizacji na imprezę okolicznościową. cały ten dzień imprezy karnawałowej był dla mnie jak na wariackich papierach szkoła, później po drodze makijaż i 'szybkie' poprawki przed samą imprezą. jestem roztrzepana, ale z natury mam tak, że zawsze muszę mieć wszystko poukładane tak jak chcę. nienawidzę się spieszyć bo wtedy automatycznie nie wiem za co się zabrać i wszystko pali mi się w rękach, a wtedy jak wiadomo już pojawiają się nerwy i nie jest tak pięknie i kolorowo - typowa kobieta ! makijaż wykonała mi WildroseArtPhotography, więc jeżeli któraś z was jest z woj.kuj-pom to serdecznie polecam, kobieta z mega talentem namierzona przeze mnie za pomocą facebook'a :) makijaż trzymał mi się całą noc bez żadnych poprawek! Ciało potraktowałam samoopalaczem, przez co zrezygnowałam z rajstop bo nienawidz…
hej!  zaczynam post od mojego ulubionego utworu w remixie :-) klik. jak dla mnie czad ! jak wam minęły święta? ja swoje spędziłam w nowym domu, bez zwątpienia były to moje najlepsze jak dotychczas.. ciepłe, rodzinne.. za oknem wiosna, dlatego też przydałoby się wymienić garderobę na letnią, znalazłam kilka rzeczy dla siebie, bez wątpienia zainwestuję w nowe, jasne jeansy. lubię klasyczne rzeczy, a takie spodnie w połączeniu z dodatkami i fajnym topem zawsze wyglądają ciekawie., krótkie topy i kombinezony, których nigdy dość w mojej szafie!

1. klik 2. klik 3. klik 

1. klik. 2. klik. a wy na co nastawiacie się jeżeli chodzi o wiosenne zakupy!?
zapraszam was również na mojego instagrama  .
Buziaki!