wtorek, 15 marca 2016

*ikea*

hej! od pewnego czasu jestem na etapie urządzania mojego nowego pokoju, więc zbieram i kompletuję wszystko tak, aby pomieszczenie w którym będę spędzała większość swojego czasu było moim małym edenem! ;-) w zeszłym tyg. udało mi się wybrać z rodzinką do Ikea, a jak same wiecie taki wypad to czyste szaleństwo. wyszperałam kilka drobiazgów, które będą idealnie pasowały do mojego wnętrza. wcześniej też kupiłam kilka rzeczy w Netto i Pepco bo czasami i tam można znaleźć coś co przysłowiową srokę przyciąga! do Ikea pojechałam głównie z myślą, aby kupić meble, a wróciłam z zupełnie innymi pierdołkami, więc dzisiaj czekała mnie kolejna podróż, aby dokupić już ostatecznie wszystko to czego brakuje do mojego pokoju i udało się - mam wszystko ! meble wybrane białe na połysk, klasycznie i pięknie! <3 p="">
zostawiam was ze zdjęciami,

buziaki

6 komentarzy:

  1. również uwielbiam takie sklepy jak pepco, kik czy ikea, zawsze muszę coś z tego wynieść :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie super nowości,uwielbiam ikee:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka z tych rzeczy sama posiadam :D
    To co sroczki lubią najbardziej :)
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wcześniej chyba mieszkałaś w domu i przeprowadzasz się do kolejnego domu? :) Tak z ciekawości :) a zakupy bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z jakiej serii wybrałaś meble? Ja też poszukuję białych na połysk :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dodatki :) w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń

wszystkie komentarze, które będą wulgarne czy obraźliwe zostaną automatycznie usunięte.

https://www.youtube.com/watch?v=aNzCDt2eidg&autoplej=0&kolorek=f4aee0&lup=1&typek=4