wtorek, 8 marca 2016

o dniu kobiet słów kilka :-)


dzisiaj dzień kobiet dlatego wszystkim wartościowym kobietom, a wiem że tylko takie czytają mojego bloga życzę, aby przestało nam się śnić, a zaczęło przytrafiać! na wypadek gdyby wam tego dzisiaj nikt nie powiedział każda z nas jest piękna, mądra i potrzebna temu światu ! ;) ciężko było mi się zebrać żeby naklikać tutaj dla was kilka zdań. po pierwsze kompletnie nie mam na to czasu, a po drugie nawet i ochoty., tak dużo się dzieje w moim życiu, że nawet nie jestem w stanie na dzień dzisiejszy jakoś racjonalnie sobie tego wszystkiego poukładać. sesja zimowa zaliczona, wszystko do przodu nawet z ładnymi ocenkami ;-) co dla mnie najważniejsze.
wczoraj miałam okazje uczestniczyć w koncercie Korteza, który odbył się w Toruniu. Łukasz Federkiewicz to bez wątpienia człowiek talent. raj dla mojej duszy..w przekazie, w ujęciu w słowa, w prostocie, w samych, czystych dźwiękach, we wrażliwości.. w tym, że słuchając go mój mózg produkuje cudowne obrazy, czasem ból, czasem pustki uczuć od spokoju do roztrzęsienia.. coś cudownego..  jestem bardzo elastyczna i choć tak naprawdę fanką muzyki alternatywnej nie jestem to Korteza stałam się sama nawet nie wiem w którym momencie.
jakiś czas temu stałam się posiadaczką płaszczyka waterfall zdecydowanie mój ulubiony! z natury jestem zmarzlakiem, a ten misiaczek ogrzewa mnie w te chłodnawe jeszcze dni! tutaj


3 komentarze:

  1. Piekny płaszczyk<3


    http://mjjlena.blogspot.com
    Zapraszam. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. great blog :) have a nice weekend :)
    I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny płaszczyk. Ja tez jestem okropnym zmarzluchem wiec i mi by pasował :)

    OdpowiedzUsuń

wszystkie komentarze, które będą wulgarne czy obraźliwe zostaną automatycznie usunięte.

https://www.youtube.com/watch?v=aNzCDt2eidg&autoplej=0&kolorek=f4aee0&lup=1&typek=4