piątek, 20 maja 2016

cześć babeczki, znowu mnie dość długo nie było na blogu za co przepraszam ;-) nie mniej jednak bardziej aktywna jestem na instagramie i tam też możecie mnie śledzić na bieżąco! co u mnie? aktualnie mam dwa tyg 'wakacji' odpoczywam i regeneruje siły, a cały ten wolny czas staram się w miare rozsądnie zagospodarować i aktywnie spędzać. znowu zaczęłam biegać i musze przyznać, że coraz lepiej mi idzie, ot tak po prostu dla samej siebie, do tego dochodzi skakanka, squaty i jakoś leci! do wakacji mało czasu, a wcisnięcie się w szorty z poprzedniego sezonu to nie lada wyczyn :P ! bycie fit bez wątpienia jest ostatnio w modzie bardziej niż zwykle, sama nawet zaczęłam śledzić kroki Deynn, która stworzyła challenge na yt.gdzie mówi o swoich kompleksach i niedoskonałościach. dla mnie dziewczyna przepiękne o świetnych proporcjach i niebanalnej urodzie.
ciesze się, że jest garstka osób, która nadal chętnie śledzi mojego bloga, nie zapominając również o wspaniałych hejtach bo tego oczywiście nie mogłoby zabraknąć - byłoby znacznie nudno. dziękuję i strasznie się cieszę, że żal wam ściska dupę, że się komuś powodzi. uwielbiam mentalność ludzką naszych rodaczków!


nie mogłoby zabraknąć zdjęcia w mojej najpiękniejszej sukience, jest bezbłędna i pewnie będzie jedną z moich ulubionych kiecek chociaż każdą sukienkę mam na raz i zazwyczaj szybko się ich pozbywam to pewnie ta zagości w mojej szafie na dłużej.,
do kupienia na shein.com jak zawsze wysłali sukienkę błyskawicznie,
stąd jestem fanką zakupów online przepych w centrach handlowych zdecydowanie nie dla mnie! 


 w następnym poście podrzucę wam pomysł na prezent! buziaki !

15 komentarzy:

  1. ile ważylas w tamtym sezonie a ile teraz ? i ile masz wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rok temu wazylam 56kg przy wzroscie ok.170cm :-) teraz nie wiem ile waze bo sie nie wazylam,jak wroce do domu zrobie sobie pomiary w cm i sie zwaze(chociaz przyznam,ze brak mi odwagi):p

      Usuń
    2. hmmm i uważasz, że te 56 kg to było zbyt mało ? ja właśnie chciałabym wazyc te 56 bo przy tym samym wzroscie niestety waze troszke mniej

      Usuń
  2. wyglądasz zjawiskowo jak zawsze :)
    a zazdrosc niech ludzi zżera :D! też coś tam cwicze, ale z bieganiem kiepskoo..

    OdpowiedzUsuń
  3. A możesz podać instagram swój? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka śliczna :) Ja też trzymam dietę, ćwiczę cały czas i motywacja jest :) Trzymam kciuki za Ciebie, warto! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a beautiful post,dear! I love it!!! This one is so beautiful and cute!

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak tam Olcia z miłością u Ciebie? spotykasz się z kimś aktualnie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz ;-)! Bardzo kobieco :*!

    OdpowiedzUsuń
  8. I love that clothes, the colour is lovely x

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana wyglądasz mega w tej sukience,na stronie shein nigdy bym na nią uwagi nie zwróciła,ale na Tobie wygląda wspaniale! ale co się dziwić, z taką figurą?:) i ta jeszcze narzeka:(,a hejtami się nie przejmuj,zawsze będą zazdrośnice:)
    buziaki:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna ta sukienka, mega na Tobie lezy!
    Zycze cierpliwosci dla hejterow, i zeby to lato jak najszybciej przyszlo. A w miedzy czasie moze wpadniesz do mnie? ;)

    http://pepilio.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń

wszystkie komentarze, które będą wulgarne czy obraźliwe zostaną automatycznie usunięte.

https://www.youtube.com/watch?v=aNzCDt2eidg&autoplej=0&kolorek=f4aee0&lup=1&typek=4