Przejdź do głównej zawartości

*co warto kupić w rossmanie -55% *



Dzisiaj przychodzę do was z postem dotyczącym moich kosmetycznych łupów :-) od rozpoczęcia promocji miałam upatrzone takie, które chcę kupić i utworzoną listę zakupów w aplikacji. Standardowo - zamawiam przez internet, a odbieram przy kasie - oszczędzam przy tym swoich nerwów bo nie cierpię przeciskania się żeby móc sięgnąć po dany kosmetyk.. chciałabym napisać o moich najnowszych zakupach, które mogą być ciekawostką dla tych z was, które zastanawiają się co warto kupić podczas promocji 49% . Często pytacie mnie jakich kosmetyków używam. Faktycznie, większych problemów z moją cerą nie mam, dlatego też używam takich produktów jak 3/4 kobiet w Pl, ale dziś nie o tym.. Co my tam na zdjęciach mamy.. A więc tak..

Mój ulubieniec czyli zestaw do konturowania twarzy paletka od Wibo - do złudzenia przypomina paletki do konturowania firmy Sleek. Wybrałam wersję dark. Osoby o jasnej karnacji powinny wybrać wersję jaśniejszą, ponieważ ceglasty róż i ciemny bronzer nie na każdym wyglądałby naturalnie. Wracam do tej paletki za każdym razem i jestem bardzo zadowolona, dlatego kiedy jest okazja korzystam i kupuję jeszcze taniej mimo tego, że regularna cena jest i tak bardzo przystępna bo to koszt ok. 20zł. Mimo różnych opinii ja osobiście polecam!
Drugi mój must have to Krem BB Garnier -używam odkąd tylko pamiętam. To jest moje małe cudo, które aplikuję na co dzień zamiast podkładu. Cerę mam mieszaną, a ten bb idealnie dopasowuje się do kolorytu mojej skóry. Krycie oceniam na średnie, trzyma się 8h bez żadnych poprawek. Cena ok.16zł. Dla większości kobiet problemem może być natomiast konsystencja, która jest bardzo płynna, ale mnie osobiście to nie przeszkadza.
Korektor Maybelline affinitone rzadko kiedy korzystam z korektora bo tak naprawdę nie mam za bardzo czego zakrywać jeżeli chodzi o 'worki' pod oczami. Jak dla mnie bardziej rozjaśnia i rozświetla tę okolicę niż kryje. W regularnej cenie rzadko po niego sięgam bo jak dla mnie wcale nie jest tani koszt ok.30zł.
Podkład Mac Factor  Facefinity All - nie ukrywam byłam bardzo ciekawa tego podkładu.. na tę chwilę odczucia mam mieszane i jedyne co mogę napisać to, że krycie ma dobre i na specjalne okazje myślę, że się sprawdzi.
Paletka cieni Go nude sex appeal edition, również od Wibo- sama cieni nie używam i szczerze pisząc bardziej kupiłam ją ze względu na moją przyjaciółkę, którą zdarza mi się malować niż na siebie. Jak to prawdziwa sroczka.. no świeciło się to i mi w oko wpadło ;-) haha! Patrząc na kolorystykę myślę, że z nimi można wyczarować wspaniały makijaż oczu. Te cienie wyglądają niczym z wyższej półki. Zobaczymy jak w użytkowaniu- dam znać.


 To by było na tyle..
 A wy korzystacie z promocji w Rossmanie?
 A może, któreś z powyższych kosmetyków nie są wam obce? ;-)
 Koniecznie dajcie znać, całuję!
.

Komentarze

  1. Rossman i promocje są mega ! warto wówczas obkupić się na zapas :) ja już też skorzystałam z ich promocji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupiłam nic na promocji w Rossmannie, bo najzwyczajniej w świecie nie chciałam znów przepychać się przez tłumy i stać w godzinnej kolejce, jak to było ostatnim razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nawet przez internet nie dało się zamówić tego na co miałam ochotę, więc zrezygnowałam. w sklepie stacjonarnie niestety też nie było już praktycznie nic, więc znów ominęła mnie ta promocja. ;/ a paletka super, też strasznie mi się podoba. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka cieni faktycznie kusząca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam fluid z MaxFactor! Mój ulubiony <3
    Obserwuje :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. One the easiest way to create your man super excited is to model the latest in Victoria's Secret lingerie - only be sure that it is no secret anymore.
    Take the time to measure yourself how they suggest to help with making your order accurate.

    Last year we got the first varieties of plus size suspender pantyhose arrive,
    which are a set of pantyhose, or tights as is also known in the UK, in which the
    gusset and sides are removed, so that you end up with a set of two
    stockings with integrated garters, effectively.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te promocję, zawsze robię zapas kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tę paletkę kupiłam już wcześniej,ale rzeczywiście warto było ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa z tą promocją ,kupiłam też taką paletkę do konturowania i do oczu tylko inną edycję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poluje na te paletke od dłuższego czasu, tym razem się skuszę ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post kochanie, pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi niestety podkład z Maxfactor nie odpowiada ale paletka cieni wygląda przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post. Koniecznie muszę częściej na twój blog zaglądać :
    ) hejka

    my weblog :: festiwalrockstars

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

wszystkie komentarze, które będą wulgarne czy obraźliwe zostaną automatycznie usunięte.

Popularne posty z tego bloga

nowy rok.. nowa ja - z przymróżeniem oka..

Hej! Dzisiaj stylizacja.. w domowym zaciszu udało się pstryknąć kilka zdjęć. Sweterek zamówiony    z rosegal.com , spodnie z zara, a szpilki upolowałam na wyprzedaży strony deezee.pl .. Siedząc dzisiaj w domu naszła mnie taka refleksja.. Czy istnieje przepis na szczęście? odpowiedź jest jednoznaczna, że nie.. Istnieją  wydarzenia losowe na które nie mamy wpływu, ale istnieją sprawy, które zależą tylko i wyłącznie od naszego poświęcenia, zaangażowania i umiejętności pokonywania własnych słabości - tak pisze to osoba, której ciężko jest zmienić życie na lepsze, rozwijać się bo zwyczajnie brak jej odwagi.. łatwiej jest powiedzieć to nie dla mnie, nie dam rady.. ale wtedy za brak sukcesów możemy obwiniać tylko siebie i po prostu tkwić w miejscu..wszystko jest w naszych rękach tylko strach i lenistwo powodują brak efektów.. Szczęście to pozytywne nastawienie na każdy kolejny dzień.. Ktoś ma dobrze? Cudownie.. Ciesz się cudzym szczęściem, nie zacieraj rąk z zazdrości.. Zacznij czerpać in

...

Ale ten czas śmignął :-) z ręką na sercu przyznaje, że was zaniedbałam.. Dzisiaj przygotowałam stylizacje.. Zapomniałam już jak to jest pozować, ale uwierzcie na słowo - starałam się! Mój tż oczywiście sprostał zadaniu i popstrykał mi troszeczkę zdjęć mimo tego, że aura nie była zbyt sprzyjająca! Jeszcze nieco 'jesienna', a to dlatego że nie lubię zimy i mam nadzieje, że nigdy nie nadejdzie - tak, tak właśnie sobie powtarzam! Jestem ciepłolubna, a to chyba przez to, że się urodziłam w sierpniu i kocham słońce! Sweterek to zdobycz z zaful.com - jest przepiękny i mięciutki w dotyku jak dla mnie - rewelacja! Dekolt dodaje lekkiego pazura, a przy tym jest bardzo kobiecy! Zamówiłam rozmiar M i leży jak widać na zdjęciach. Co do plecaczka wcale, a wcale nie byłam do niego przekonana, ale tak teraz myślę, że nieraz mi się przyda i całkiem fajnie wygląda! Parkę kupiłam w zeszłą zimę i jest to najcieplejsza kurtka jaką kiedykolwiek miałam - uwielbiam ją! Długa, ocieplana z mega fut

karnawałowo, ;-)

cześć dziewczyny , post jest przygotowany już od jakiegoś czasu, ale tak naprawdę dopiero teraz znalazłam moment żeby go dla was udostępnić. dzisiaj przychodzę do was z propozycją stylizacji na imprezę okolicznościową. cały ten dzień imprezy karnawałowej był dla mnie jak na wariackich papierach szkoła, później po drodze makijaż i 'szybkie' poprawki przed samą imprezą. jestem roztrzepana, ale z natury mam tak, że zawsze muszę mieć wszystko poukładane tak jak chcę. nienawidzę się spieszyć bo wtedy automatycznie nie wiem za co się zabrać i wszystko pali mi się w rękach, a wtedy jak wiadomo już pojawiają się nerwy i nie jest tak pięknie i kolorowo - typowa kobieta ! makijaż wykonała mi WildroseArtPhotography , więc jeżeli któraś z was jest z woj.kuj-pom to serdecznie polecam, kobieta z mega talentem namierzona przeze mnie za pomocą facebook'a :) makijaż trzymał mi się całą noc bez żadnych poprawek! Ciało potraktowałam samoopalaczem, przez co zrezygnowałam z rajstop bo nienawi