Przejdź do głównej zawartości

* wishlist *

Kolejna część inspiracji specjalnie dla was :-) Od jakiegoś czasu sama nie mogę wyjść z podziwu jak bardzo zaczęłam zachwycać się naszą złotą, polską jesienią. Ta pora roku jest po prostu przepiękna, a te kolorowe drzewa zapierają dech w piersiach.. No i te kolory.. Takie piękno można z nich wydobyć! Może uda mi się w ten weekend przygotować jakąś stylizacje dla was właśnie w takiej jesiennej odsłonie!
Wszystkie rzeczy znajdziecie na stronie zaful.com mają rewelacyjne swetry i jeansy !

moja wishlist'a wygląda następująco > zakochałam się w tym sweterku i nie mogę się doczekać kiedy do mnie dotrze!






Pozdrawiam i życzę wam przyjemnego weekendu!

Komentarze

  1. Sweterek jest boski <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze zablokowalas insta :( ja juz nie mam konta i nie moge Cie ogladac.
    Pozdrawiam,
    Olka

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby jesień taka depresyjna a jest moja ulubiona pora roku ze względu na kolory 😄 Świetny post kochana ! Będę na bierzaco

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sprawa :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!! Może zrobiłabys post jak dbasz o włoski? I jakie produkty używasz? Bo ostatnim.czasie.sporo.ci urosły.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe rzeczy ;) W mojej liście rzeczy do kupienia też jest plecak, ale jeszcze nie wiem jaki wybrać.
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej wprowadziłam na blogu opcje obserwuj. Zaobserwujemy się wzajemnie?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

wszystkie komentarze, które będą wulgarne czy obraźliwe zostaną automatycznie usunięte.

Popularne posty z tego bloga

nowy rok.. nowa ja - z przymróżeniem oka..

Hej! Dzisiaj stylizacja.. w domowym zaciszu udało się pstryknąć kilka zdjęć. Sweterek zamówiony    z rosegal.com , spodnie z zara, a szpilki upolowałam na wyprzedaży strony deezee.pl .. Siedząc dzisiaj w domu naszła mnie taka refleksja.. Czy istnieje przepis na szczęście? odpowiedź jest jednoznaczna, że nie.. Istnieją  wydarzenia losowe na które nie mamy wpływu, ale istnieją sprawy, które zależą tylko i wyłącznie od naszego poświęcenia, zaangażowania i umiejętności pokonywania własnych słabości - tak pisze to osoba, której ciężko jest zmienić życie na lepsze, rozwijać się bo zwyczajnie brak jej odwagi.. łatwiej jest powiedzieć to nie dla mnie, nie dam rady.. ale wtedy za brak sukcesów możemy obwiniać tylko siebie i po prostu tkwić w miejscu..wszystko jest w naszych rękach tylko strach i lenistwo powodują brak efektów.. Szczęście to pozytywne nastawienie na każdy kolejny dzień.. Ktoś ma dobrze? Cudownie.. Ciesz się cudzym szczęściem, nie zacieraj rąk z zazdrości.. Zacznij czerpać in

...

Ale ten czas śmignął :-) z ręką na sercu przyznaje, że was zaniedbałam.. Dzisiaj przygotowałam stylizacje.. Zapomniałam już jak to jest pozować, ale uwierzcie na słowo - starałam się! Mój tż oczywiście sprostał zadaniu i popstrykał mi troszeczkę zdjęć mimo tego, że aura nie była zbyt sprzyjająca! Jeszcze nieco 'jesienna', a to dlatego że nie lubię zimy i mam nadzieje, że nigdy nie nadejdzie - tak, tak właśnie sobie powtarzam! Jestem ciepłolubna, a to chyba przez to, że się urodziłam w sierpniu i kocham słońce! Sweterek to zdobycz z zaful.com - jest przepiękny i mięciutki w dotyku jak dla mnie - rewelacja! Dekolt dodaje lekkiego pazura, a przy tym jest bardzo kobiecy! Zamówiłam rozmiar M i leży jak widać na zdjęciach. Co do plecaczka wcale, a wcale nie byłam do niego przekonana, ale tak teraz myślę, że nieraz mi się przyda i całkiem fajnie wygląda! Parkę kupiłam w zeszłą zimę i jest to najcieplejsza kurtka jaką kiedykolwiek miałam - uwielbiam ją! Długa, ocieplana z mega fut

karnawałowo, ;-)

cześć dziewczyny , post jest przygotowany już od jakiegoś czasu, ale tak naprawdę dopiero teraz znalazłam moment żeby go dla was udostępnić. dzisiaj przychodzę do was z propozycją stylizacji na imprezę okolicznościową. cały ten dzień imprezy karnawałowej był dla mnie jak na wariackich papierach szkoła, później po drodze makijaż i 'szybkie' poprawki przed samą imprezą. jestem roztrzepana, ale z natury mam tak, że zawsze muszę mieć wszystko poukładane tak jak chcę. nienawidzę się spieszyć bo wtedy automatycznie nie wiem za co się zabrać i wszystko pali mi się w rękach, a wtedy jak wiadomo już pojawiają się nerwy i nie jest tak pięknie i kolorowo - typowa kobieta ! makijaż wykonała mi WildroseArtPhotography , więc jeżeli któraś z was jest z woj.kuj-pom to serdecznie polecam, kobieta z mega talentem namierzona przeze mnie za pomocą facebook'a :) makijaż trzymał mi się całą noc bez żadnych poprawek! Ciało potraktowałam samoopalaczem, przez co zrezygnowałam z rajstop bo nienawi