Przejdź do głównej zawartości

Praga ! ;-)

pora na kolejny post, a co za tym idzie 'wspominki' wyjazdu do Pragi ! ;-) Praga zrobiła na mnie niesamowite wrażenie, odwiedzałam te cudowne, piękne miejsca z wycieczką zorganizowaną. Wyjechaliśmy w piątek rano po czym odwiedziliśmy Świątynie Wang i zakwaterowaliśmy się w pensjonacie w Karpaczu. Zostawiliśmy wszystkie zbędne rzeczy i chętne osoby udały się do Hotelu Gołębiewski na basen. Kiedy tylko moja stopa przekroczyła próg w/w hotelu dosłownie kopara mi opadła. Cudowne wnętrze, elegancki wystrój, ten błysk - pierwsze skojarzenie jakie miałam to bez wątpienia statek Titanic. Jako, że człowiek nie jest zwyczajny takich luksusów to wszystko, nawet najdrobniejsza pierdoła robiła mega wrażenie! ;-) W sobotę natomiast zwiedzaliśmy Pragę > Praski Hrad, Most Karola na rzece Wełtawie z figurą św. Jana Nepomucena, Rynek Starego Miasta wraz ze słynnym zegarem - Orlojem, plac św. Wacława, Katedra św. Wita < . Wjeżdżając do Pragi czułam, że zrobi na mnie pozytywne wrażenie w przeciwieństwie do Paryża, gdzie obrzeża miasta są obskurne i nie myliłam się Praga jest przecudowna! Jak wielu z was wie Praga to jedno z najpiękniejszych i niezwykłych miast Europy i faktycznie tak jest. Każdy kamień kusi historią, a za każdym zakrętem czeka jakaś tajemnica, którą koniecznie trzeba uchwycić na zdjęciu. Mimo, że zwiedzaliśmy Pragę jak japońska wycieczka i nie byliśmy w stanie zobaczyć wszystkich miejsc godnych uwagi to naprawdę byłam zachwycona! ;-) W niedziele natomiast padło na Wrocław i tutaj też pozytywne, miłe zaskoczenie. Są takie miejsca, gdzie ten klimat po prostu się udziela i tak jest z Wrocławiem. Panorama racławicka, przepiękna starówka.  Co to miasto ma w sobie takiego niezwykłego? Nie wiem, ale dobrze się w nim czuję i sądzę, że mogłabym tam zamieszkać na zawsze! Cudze chwalicie, swego nie znacie.. Jest tyle pięknych miejsc w Polsce i aż wstyd człowiekowi, że wyjeżdża za granice na wakacje kiedy nie zna tak naprawdę swojego pięknego kraju. To był jeden z najpiękniejszych weekendów w moim życiu ;-)




 


Podsumowując nie znam nikogo kto nie byłby zachwycony Pragą, podobnie jak i Wrocławiem. Znacie Wrocław? Za co go lubicie? Co Was w nim urzeka? A jeśli mieszkacie w tym mieście, tym bardziej jestem ciekawa waszej opinii - tak się tam żyje? Jacy są ludzie i jakie są ogólne na
stroje? 


Komentarze

  1. widać , że pisanie sprawia Ci dużą radość ; ) tak jak czytelnika jak tego czytają :* cudownie wyglądasz :* oby tak dalej :* i czekam na kolejny wpis :* pozdrawiam :* Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna jesteś!
    jestem tutaj nowa, jeśli chcesz wpadnij!
    będe bardzo szczęsliwa :*
    http://adziax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kilku lat marzy mi się Praga :) Nie wiem czemu jeszcze się nie wybrałam tym bardziej, że ze śląska nie mamy daleko. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda się wybrać :)
    -Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  4. Praga jest moim ukochanym miastem! Czekam az bede mogla tam powrocic!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

wszystkie komentarze, które będą wulgarne czy obraźliwe zostaną automatycznie usunięte.

Popularne posty z tego bloga

*-*

cześć kobietki :-) niewątpliwe jest to, że aktualnie u was trwa szał świąteczny > tak, tak > typowe! sprzątanie, robienie świątecznych już zakupów, a przy okazji poszukiwanie tej idealnej sukienki sylwestrowo/karnawałowej. Ja znalazłam ! Obydwie sukienki są wyzywające z pazurem. Pierwsza to świecąca, połyskująca, mała, czarna z odkrytymi plecami w której niewątpliwie rzucimy się w oczy. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam sukienki z wycięciami, talia, odkryte plecy - to jest to! Uważam, że takie wykończenia sukienek są niezwykle ciekawe i zawsze zwracają uwagę. Jak zawsze zakupy zrobiłam przez internet. Sukienka w kolorze khaki. To był ciężki wybór ponieważ nigdy nie lubiłam tego typu kolorów, teraz wiem, że był to mój błąd. Sukienka jest obłędna, pięknie podkreśla kształty, a w połączeniu z czerwonymi ustami 'robi robotę' jak to mawia moja Lenka!   Miłego weekendu! Buziaki!



www.shein.com

karnawałowo, ;-)

cześć dziewczyny , post jest przygotowany już od jakiegoś czasu, ale tak naprawdę dopiero teraz znalazłam moment żeby go dla was udostępnić. dzisiaj przychodzę do was z propozycją stylizacji na imprezę okolicznościową. cały ten dzień imprezy karnawałowej był dla mnie jak na wariackich papierach szkoła, później po drodze makijaż i 'szybkie' poprawki przed samą imprezą. jestem roztrzepana, ale z natury mam tak, że zawsze muszę mieć wszystko poukładane tak jak chcę. nienawidzę się spieszyć bo wtedy automatycznie nie wiem za co się zabrać i wszystko pali mi się w rękach, a wtedy jak wiadomo już pojawiają się nerwy i nie jest tak pięknie i kolorowo - typowa kobieta ! makijaż wykonała mi WildroseArtPhotography, więc jeżeli któraś z was jest z woj.kuj-pom to serdecznie polecam, kobieta z mega talentem namierzona przeze mnie za pomocą facebook'a :) makijaż trzymał mi się całą noc bez żadnych poprawek! Ciało potraktowałam samoopalaczem, przez co zrezygnowałam z rajstop bo nienawidz…
hej!  zaczynam post od mojego ulubionego utworu w remixie :-) klik. jak dla mnie czad ! jak wam minęły święta? ja swoje spędziłam w nowym domu, bez zwątpienia były to moje najlepsze jak dotychczas.. ciepłe, rodzinne.. za oknem wiosna, dlatego też przydałoby się wymienić garderobę na letnią, znalazłam kilka rzeczy dla siebie, bez wątpienia zainwestuję w nowe, jasne jeansy. lubię klasyczne rzeczy, a takie spodnie w połączeniu z dodatkami i fajnym topem zawsze wyglądają ciekawie., krótkie topy i kombinezony, których nigdy dość w mojej szafie!

1. klik 2. klik 3. klik 

1. klik. 2. klik. a wy na co nastawiacie się jeżeli chodzi o wiosenne zakupy!?
zapraszam was również na mojego instagrama  .
Buziaki!