niedziela, 17 stycznia 2016

dyplomatorium.

Dzisiaj będzie króciutko :) Chociaż licencjat obroniłam już we wrześniu to właśnie wczoraj odbyło się oficjalne wręczenie dyplomu! W sobotę o 11 na Głównej Auli UMK odbyło się uroczyste rozdanie dyplomów mojego wydziału tj. Wydziału Politologii i Studiów Międzynarodowych. Sama uroczystość trwała niecałą godzinę. Obyło się bez zbędnych przemówień, a Prof. dr hab. Roman Bäcker zakończył całe dyplomatorium puenta odnośnie przyszłości wszystkich absolwentów :)
Nie mogliśmy nie ubrać tradycyjnych strojów. Każdemu z nas wypożyczono togę na tę uroczystość, czapki otrzymaliśmy na wieczną pamiątkę. Większość osób z mojego roku dyplomy odebrała już w dziekanacie i jedno co mogę napisać to to, że niech żałują bo jest to naprawdę piękna uroczystość, która bez wątpienia zapisze się w mojej pamięci na lata!
Z natury mam tak, że strasznie się stresuję przed tego typu wydarzeniami, zupełnie niepotrzebnie. Szczerze pisząc była chwila, kiedy się wzruszyłam, ale poniekąd u mnie to normalne :) ! 
Przemiła była obecność osób niezwykle mi bliskich, która tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że dla takich chwil warto żyć! 



 

Buziaki!

13 komentarzy:

  1. Na wstępie uprzedzam, że komentarz może być troszkę długi :).
    Czytam Twojego bloga od x czasu (pamiętam jeszcze jak razem z Mają blogowałyście). Ostatnio weszłam tutaj kompletnie przez przypadek i jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłam, że pojawiają się nowe posty! :) bardzo lubię Twojego bloga, dlatego też ogromnie się cieszę, że wróciłaś! :)
    Szczerze Ci zazdroszczę (pozytywnie :) szczęścia i cudownego faceta u boku, ja po ostatnim związku dopiero po 1,5 roku doszłam do siebie ale dalej jestem sama.. Ciężko jest komuś zaufać gdy dwa razy pod rząd się zawiedzie.. :( Trzymam kciuki za Twój związek, promieniejesz!
    I oczywiście gratuluję dyplomu! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-* jak to fajnie, że mimo upływu tak naprawdę kilku lat ktoś o mnie pamięta!
      jednego jestem pewna.. nie warto przemierzać oceanu dla kogoś, kto tak naprawdę nie jest w stanie przeskoczyć dla Ciebie kałuży..
      głowa do góry, wszystko z czasem się poukłada!

      Usuń
  2. Dziękuję za informacje, które są bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Olcia, podałabyś swojego instagrama ?
    Pozdrawiam znajoma K. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiesz ogólnie czy nie ma na co liczyć ?

      Usuń
  4. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń

wszystkie komentarze, które będą wulgarne czy obraźliwe zostaną automatycznie usunięte.

https://www.youtube.com/watch?v=aNzCDt2eidg&autoplej=0&kolorek=f4aee0&lup=1&typek=4